Proiectele mele: SmartCASA.ro | Carputer.ro |

Te-ai gandit vreodata ca exista nume de persoane care la prima vedere au aspect de "branduri neterminate"? Eu nu m-am gandit la asta pana ieri, cand am iesit cu un prieten (care este brand manager la o companie suficient de mare care nu are nevoie sa-i mai fac eu reclama si cu atat mai putin ar fi interesata sa trimita niste bani intr-un cont pentru reclama pe blogul meu descurajator de celebru) in Amster's si am avut o revelatie. Vrea sa-si faca un blog si m-a rugat sa il ajut un pic in acest sens, pentru ca nu stie mare lucru despre domeniul asta. I-am aratat cateva din blogurile unor prieteni si, la un moment dat, a pus o intrebare cheie: "De ce se termina brusc numele asta?" Ce ti-e si cu brand managerii astia!? Sa observe ei repede tot. Sa nu cumva sa le scape ceva. Omul astepta cu interes de la mine sa ii dau o explicatie pe tema asta. Dar nu eram pregatit s-o fac pentru ca nu era niciuna. Pur si simplu asa era numele persoanei despre al carei blog era vorba. A urmat apoi o enumerare de asteptari despre continuarea brandului neterminat in cauza cu burta de ras de rigoare generata de creativitatea ingrijorator de generoasa a prietenului meu. Interesant este totusi ca m-a dus suficient de mult capul sa-i amintesc ca si numele lui are atitudine de brand neterminat, nume care poate fi continuat in cele mai diverse forme pline de substrat (asa de pline ca se vede substratul din strada :) ).

Partea cea mai interesanta este ca ambele branduri neterminate se puteau continua intr-un mod foarte natural, rezultatele fiind extrem de legate de SEX. De aici si burtile de ras de rigoare pentru fiecare dintre ele. :)

Am vorbit apoi despre faptul ca as vrea sa-mi rezerv domeniul cu numele meu si ca vrea sa-mi fac adresa de mail cristi@culea.ro. <<"Arond" este middle name?>> Nu se poate, frate, sa spun ceva ca gasesc ei repede subiecte de dezbatut. "Poate sa fie si middle name" am zis eu, apoi in gand "ca si asa traiesc din netzi". Omul are deja "Arond" ca si middle name, deoarece are deja adresa de mail pe modelul de mai sus. Nu stiu daca asta inseamna ca tre' sa dam de baut de Sfantul Arond, dar cine stie? Daca stau bine sa ma gandesc, stiu pe cineva care avea ca si porecla numele asta, "Arond", pentru ca avea tatuat pe gat un "@". Nu mai are sens sa spun ca acest tip era administrator de retea intr-un lant de super market-uri. :) Oricum asta e deja un nivel superior celui la care ne aflam noi acum. Implica multa iubire de net si nici eu, nici acest prieten al meu nu suferim foarte tare pe tema asta. Mie cel putin imi place sa ofer atentia mea entitatilor vii cu sex. Cu sex opus mie, feminin. Asa e mai sanatos. Da... mergea si atentie cu sex, ca fara este ca si cand ai avea bicicleta si ai merge pe langa ea din prea mult re5pect.

Concluzia: Atentie mare la brand manageri! Sunt persoane incredibil de atente la detalii, se sesizeaza foarte repede cand vine vorba de nume sau combinatii de cuvinte sau semne care la prima vedere par cat se poate de lipsite de substrat. Daca brandul respectiv nu are substrat, il inventeaza ei repede. :) Dar, cu toate astea, companiile care ii au prin preajma au rezultate foarte interesante de pe urma lor si ii motiveaza corespunzator. Cu cat mai multi brand manageri in acest hal de creativi, cu atat mai putina lume incruntata. :)

Morala: Nu lasa vreo sansa ca brandul tau sa para neterminat, ca sigur dai peste un carcotas din modelul de mai sus care gaseste el repede o solutie de continuare cu tema sexuala.

Avantajele brandurilor neterminate: Poti fi subiect de dezbatut cu o burta de ras de catre oameni din modelul mai sus prezentat, avand in vedere ca sexul vinde... si vinde bine. Asta inseamna PR gratis si ceva buzz marketing (marketing eficient din gura-n gura-n gura-n gura).

Iaca, am mai facut un articol in in brandul site-ului: "Create options!".

Intotdeauna ai de ales. Dar ai grija ce alegi!

Cristian Culea

1 comentarii:

At 2 martie 2009 la 15:30 girls4djs said...

Banuiesc ca brandul neterminat la care te referi in ghidusa ta povestioara este "Bilen".

 

Trimiteți un comentariu