Proiectele mele: SmartCASA.ro | Carputer.ro |

PSblog.info este un blog personal care va avea informatii si noutati despre cluburi de PlayStation, magazine de jocuri pentru PlayStation, noutati si linkuri relevante despre console PlayStation, jocuri PlayStation si forumuri de PlayStation.

Zilele trecute am cautat “cluburi de PlayStation in Constanta” pe Google si ghici ce? Nu am gasit decat doua rezultate relevante ale unor cluburi respectabile, de altfel – www.pszone.ro si www.psclub.ro. Felicitari celor care administreaza aceste cluburi de PlayStation pentru vizibilitatea pe care o au pe motoare de cautare! Restul rezultatelor gasite au fost nerelevante sau foarte putin relevante.

Am decis sa fac un astfel de blog care va contine informatii si linkuri despre cluburi de PlayStation in Constanta, cluburi de PlayStation in Romania, magazine de jocuri pentru PlayStation din Romania, forumuri de PlayStation in Constanta si forumuri de PlayStation in Romania, noutati despre PlayStation, noutati despre jocuri PlayStation si multe alte informatii si linkuri relevante pentru PlayStation.

Ieri dupa amiaza am fost la un club de PlayStation din Constanta, zona Trocadero, pe Poporului, nr. 30 – PlayStation World. Am vazut ca au un site, dar nu e activ inca – www.psworld.ro. Atmosfera e foarte prietenoasa, personalul, la fel… Am jucat cam o ora Need for Speed: Shift (PS3) la un simulator dotat cu scaun PlaySeat, volan Logiteck, si LCD LG de 94cm cred ca era, daca nu ma insel. Oricum m-am simtim foarte bine acolo. M-am jucat doar o ora pentru ca mai aveam o intalnire la care nu puteam sa lipsesc, dar cu siguranta as fi stat mai mult.

Dupa o zi provocatoare la job sigur merit cateva ore de relaxare la un PlayStation Club din Constanta.

Work hard, play harder! ;)

Cristian Culea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu